fredag 16 maj 2008

Douala

Hej hopp! Idag for Viktoria och Johanna tillbaka till Yaounde for sin hemresa, sa nu ar det bara jag och Jens kvar. Vi bestamde oss for att bryta upp fran Kribi och har nu tagit oss till Douala, the commercial capital of Cameroon( alla papekar namligen detta). Staden ar aven kand under det mindre tilltalande smeknamnet "the armpit of africa". Detta skrammer dock inte bort tva svenska vikingar och vi bidrar sjalva starkt till armsvetten. Bor pa ett katolskt missionarshotell, helt ok och stallet har aven pool och ett litet kapell. Ska ut i fredagshettan och forsoka hitta till en bio, far se hur det gar.
Ha det!
P
Danne: Canadian club ska inhandlas, uppskrivet pa inkopslistan!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Tjena mannen, sitter nu i växjö och njuter av livet med åttaårig bells och lite bira samt goa girls förståss :D.

Fortsätt ditt skrivande för jag läser varje inlägg och är inte ett dugg AVIS!

Whiskeyn tillsammans med lite vanding ser jag emot samt att träffa dig, måste nästan varit svensexan?

Ha det bra mannen och gör nu inget dumt som jag inte skulle göra ;).

Kram Dan the man

Anonym sa...

Tjena

Sitter också och läser om dina äventyr, låter spännande.

Nu har ju Daniel kommit hem med besked, och är whiskey tokig han lyckades tillochmed lura i mig lite.
Nu är det väl ca nån vecka till du skall vända hemåt.
Vi får ta och samla ihop till nått party när alla är hemma sen.

HA det gött sålänge
/Björn